• Turkish
  • English
Ders Kodu: 
MATH 441
Ders Tipi: 
Alan Seçmeli
Teori Saati: 
3
Uygulama Saati: 
0
Laboratuvar Saati: 
0
Kredi: 
3
AKTS: 
7
Dersin Dili: 
İngilizce
Dersin Amacı: 
Diferansiyel denklemler alanında tercihen ileri seviyedeki kitapların bölümlerinden veya araştırma makalelerinden seçilen konuları öğretmek.
Dersin İçeriği: 

Diferansiyel denklemler alanında seçilen konular

Dersin Öğretim Yöntemleri: 
1: Anlatım, 2: Problem çözme, 3: Soru-cevap, 4: Ödev
Dersin Ölçme Yöntemleri: 
A: Yazılı sınav, B: Ödev

Dikey Sekmeler

Dersin Öğrenme Çıktıları

Dersin Öğrenme Çıktıları Program Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Diferansiyel Denklemler Alanında Öğrencinin Problemleri 

Çözmesine Yardımcı Olur

1,2,3 1 B

Dersin Akışı

Hafta Konular Ön Hazırlık
1-7 Diferansiyel denklemler alanında problemle I Makale Okuma
7-14 Diferansiyel denklemler alanında problemle II Makale Okuma

Kaynaklar

Ders Notu Verildiği döneme göre değişmektedir.
Diğer Kaynaklar  

Materyal Paylaşımı

Dökümanlar  
Ödevler  
Sınavlar  

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SAYI KATKI YÜZDESİ
Ara Sınav    
Kısa Sınav    
Ödev    
Toplam   100
Finalin Başarıya Oranı 1 100
Yıl içinin Başarıya Oranı    
Toplam   100

 

DERS KATEGORİSİ Uzmanlık/Alan Dersleri

Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Matematiğin  araştırma alanları (analiz, cebir, diferensiyel denklem ve geometri) için altyapı niteliğindeki limit, türev, integral, mantık, lineer cebir ve ayrık matematik konularında hesap yapabilme becerisi ne sahip olur. x        
2 Matematiğin araştırma alanları hakkında temel bir bilgi birikimine ulaşır.         x
3 Matematiğin araştırma alanları arasında ilişkiler kurabilme ve yorumlar.         x
4 Matematik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahip olur.       x  
5 Mesleki etik ve sorumluluk bilincindedir.       x  
6 Etkin iletişim kurma becerisine sahip olur.       x  
7 İlgi duyduğu alanlarda kendini geliştirir.         x
8 Bilişim teknolojilerini tanıma, bunlardan uygun araçları seçme ve kullanma becerisine sahip olur. x        
9 Yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olur.         x

ECTS

Etkinlik SAYISI Süresi
(Saat)
Toplam
İş Yükü
(Saat)
Ders Süresi (14x toplam ders saati) 14 3 42
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 14 8 112
Ara Sınav (Bireysel çalışma dahil)      
Kısa Sınav      
Ödev      
Final (Bireysel çalışma dahil) 1 21 21
Toplam İş Yükü     175
Toplam İş Yükü / 25 (s)     7
Dersin AKTS Kredisi     7