Proje ve seminer raporlarının sunumu ve standartlarda yazımı
Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Program Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Ölçme Yöntemleri |
1) Literatür taraması yapmayı öğrenir. |
3,6,7,8,9 |
1, 2 |
D |
2) Bir alanda bir problemi ele alır. |
3,4,7 |
1, 2 |
D |
3) Yeni kavramlar öğrenebilir. |
2,7 |
1,2 |
D |
4) Öğrendiklerini yorumlayabilir. |
3,7 |
2 |
D |
5) Rapor hazırlayabilir. |
5,6,8 |
2 |
D |
6) Yaptığı çalışmayı sunabilir. |
6,8 |
1,2 |
D |
Dersin Akışı
Hafta |
Konular |
Ön Hazırlık |
1 |
Öğretim üyesi ve öğrencinin bir araya gelmesi, konular üzerinde konuşulması ve seçeneklerin belirlenmesi. |
|
2 |
Çalışma konusu belirlenmesi. Konuya genel giriş. |
|
3 |
Okuma, araştırma, birlikte çalışma |
|
4 |
Okuma, araştırma, birlikte çalışma |
|
5 |
Okuma, araştırma, birlikte çalışma |
|
6 |
Okuma, araştırma, birlikte çalışma |
|
7 |
Çalışma |
|
8 |
Çalışma |
|
9 |
Çalışma hakkında tartışılma ve ilerleme planı. |
|
10 |
Çalışma |
|
11 |
Sonuçlar hakkında tartışma. |
|
12 |
Rapor hazırlanması |
|
13 |
Rapor yazılması |
|
14 |
Raporun sonuçlandırılması ve sunumun hazırlanması |
Kaynaklar
Ders Notu |
|
Diğer Kaynaklar |
Öğretim Üyesinin önerdiği kaynaklar Öğrencinin bulduğu kaynaklar |
Materyal Paylaşımı
Dökümanlar |
|
Ödevler |
|
Sınavlar |
Değerlendirme Sistemi
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI |
SAYI |
KATKI YÜZDESİ |
Ara Sınav |
||
Kısa Sınav |
||
Ödev |
||
Toplam |
100 |
|
Finalin Başarıya Oranı |
||
Yıl içinin Başarıya Oranı |
||
Toplam |
|
100 |
DERS KATEGORİSİ |
Uzmanlık/Alan Dersleri |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
No |
Program Öğrenme Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
1 |
Matematiğin araştırma alanları (analiz, cebir, diferensiyel denklem ve geometri) için altyapı niteliğindeki limit, türev, integral, mantık, lineer cebir ve ayrık matematik konularında hesap yapabilme becerisi ne sahip olur. |
X |
||||
2 |
Matematiğin araştırma alanları hakkında temel bir bilgi birikimine ulaşır. |
X |
||||
3 |
Matematiğin araştırma alanları arasında ilişkiler kurabilme ve yorumlar. |
X |
||||
4 |
Matematik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahip olur. |
X |
||||
5 |
Mesleki etik ve sorumluluk bilincindedir. |
X |
||||
6 |
Etkin iletişim kurma becerisine sahip olur. |
X |
||||
7 |
İlgi duyduğu alanlarda kendini geliştirir. |
X |
||||
8 |
Bilişim teknolojilerini tanıma, bunlardan uygun araçları seçme ve kullanma becerisine sahip olur. |
X |
||||
9 |
Yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olur. |
X |
ECTS
Etkinlik |
SAYISI |
Süresi |
Toplam |
Ders Süresi (14x toplam ders saati) |
14 |
3 |
42 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) |
14 |
5 |
70 |
Ara Sınav (Bireysel çalışma dahil) |
|||
Ödev |
7 |
4 |
28 |
Final (Bireysel çalışma dahil) |
1 |
35 |
35 |
Toplam İş Yükü |
|
|
175 |
Toplam İş Yükü / 25 (s) |
|
|
7 |
Dersin AKTS Kredisi |
|
|
7 |