Perşembe, 1 Ağustos, 2019 - 15:11
Bölümümüz 2019 Güz dönemi itibariyle yüksek lisans programına öğrenci alımına başlayacaktır. Başvuru süreçleri ve detaylar için kısa zaman içerisinde bilgilendirme yapılacaktır.
Perşembe, 1 Ağustos, 2019 - 09:42
Sosyoloji Bölümü & İnsan Kaynakları Yönetimi Bölümü arasında yandal anlaşması için tıklayınız.
Çarşamba, 10 Temmuz, 2019 - 14:18
SOC 101 Sosyolojiye Giriş (Öğr. Gör. Ayşecan Aral)  dersinin vize ve final sınav tarihleri : Vize Tarihi : 19.07.19 saat 10.00-12.00  Final Tarihi : 5.08.19 saat 10.00-12.00    
Salı, 2 Temmuz, 2019 - 11:34
Sosyoloji Bölümü yaz döneminde de “Yeditepe Üniversitesi Sosyoloji Bölümü Yaz Araştırmaları” ile çalışmaya devam ediyor olacak. Ortağı olduğumuz PARTIBRIDGES projesi başta olmak üzere bölümün hocalarının araştırma projelerinde yer almak isteyen gönüllü öğrencilerimiz adlarını Sosyoloji Bölümü...
Salı, 25 Haziran, 2019 - 15:18
Sosyoloji Bölümü olarak 2018-2019 akademik yılında Sosyal Girişimcilik Seminerleri’nden, Kalkınma Seminerleri’ne, Sosyoloji Film Günleri’ne, bahar döneminde her hafta gerçekleştirilen Sosyoloji Kolokyumu’na pek çok etkinlik düzenledik. Bu etkinliklerin organizasyonunda bize destek olan...
Pazartesi, 10 Haziran, 2019 - 09:08
 SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ 2019 BAHAR BÜTÜNLEME TAKVİMİ     Sınav Bilgisi Ders Kodu Ders Adı Tarih Başlangıç Saati Bitiş Saati     Şubesi: 1 Akademik Personel: AYSU BANU KOÇER REISMAN SOC428 Eğitim...
Salı, 28 Mayıs, 2019 - 16:30
 SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ 2019 BAHAR BÜTÜNLEME TAKVİMİ Sınav Bilgisi Ders Kodu Ders Adı Tarih Başlangıç Saati Bitiş Saati Şubesi: 1 Akademik Personel: AYSU BANU KOÇER REISMAN SOC428 Eğitim Sosyolojisi 10.06.2019 10:00 12:00...
Salı, 14 Mayıs, 2019 - 08:44
SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ 2019 BAHAR FİNAL TAKVİMİ Sınav Bilgisi Ders Kodu Ders Adı Tarih Başlangıç Saati Bitiş Saati Bina Mekan Şubesi: 1 Akademik Personel: AYSU BANU KOÇER REISMAN SOC371 Çevre Sosyolojisi 20.05.2019 10:00 12:00...
Perşembe, 9 Mayıs, 2019 - 16:21
SOC 335 Siyaset Sosyolojisi dersimizde konuğumuz Nazlıcan Özkan’dı. Bize İngiltere’de yaptığı politik psikoloji yüksek lisansından hareketle “Siyaset Sosyolojisi ve Politik Psikoloji Arasındaki Bağlar” üzerine bir sunum yaptı.
Perşembe, 9 Mayıs, 2019 - 11:31
SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ 2019 BAHAR FİNAL TARİHLERİ Şubesi: 1 Akademik Personel: AYSU BANU KOÇER REISMAN Final SOC371 Çevre Sosyolojisi 20.05.2019 - PAZARTESİ 10:00 12:00 Şubesi: 1 Akademik Personel: FAZİLET AHU ÖZMEN AKALIN Final...

Sayfalar